سرمایه گذاری در معادن طلا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرمایه گذاری در معادن طلا خارجی و داخلی 

گروه هلدینگ شرکتهای لبخند کاغذی آماده تامین سرمایه خارجی معادن طلا داخلی و خارجی می باشد ، لذا این مجموعه با توجه به ارتباطات وسیع با تامین کنندگان سرمایه ، بانکها ، خریداران مواد معدنی و فلزات گرانبها ، خریداران طلا ، دست راسی به نقدینگی و ماشین آلات جهت احداث کارخانه جات می باشد ، از سوی این مجموعه با توجه به رزومه قوی در صنعت فرآوری طلا ، استحصال طلا و استخراج و دارای دانش کافی فرآوری مواد معدنی نیز ضمن سرمایه گذاری آماده احداث کارخانه جات تولید شمش طلا ف ریفاینری طلا می باشد .

این شرکت با شرایط خاص خود ( پروسیجر اختصاصی خود ) بعد از توافق و رعایت شرایط اعلامی خود توسط درخواست کننده ( توانمند ) می تواند ضمن تامین سرمایه واحد فرآوری و تولیدی ، کارخانه های فرآوری و استحصال نیز احداث نماید .

علاقه مندان می توانند پیشنهادات خود و مستندات خود را طی درخواست کتبی در قالب PDf  به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند .

 

نمونه فلوشیت ، احداث ریفاینری طلا : 

گروه شرکتای لبخند کاغذی(lakagold) کپی رایت کلیه حقوق معنوی و مادی و مدنی این سایت بدون اخذ اجازه کتبی مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد )

Please publish modules in offcanvas position.