سرمایه‌گذاری در معادن طلا جذاب شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس اجرایی شرکت معدنی "یامانا گلد" به رویترز خبر داد که پس از دو برابر شدن پرداخت‌ها در سال جاری، این شرکت در نظر دارد سود سهام خود را از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

اقتصادآنلاین – اکرم شعبانی؛ یامانا گلد که معدن طلای خود را در سال جاری به قیمت یک میلیارد دلار به معدن لوندین فروخت، با دو برابر کردن سود سهام خود در سه ماهه آن را به 4 سنت آمریکا رساند. پیتر مارون رییس اجرایی شرکت در این باره توضیح داد: یامانا گلد بار دیگر به دنبال افزایش سود سهام خود است و از افزایشی حمایت می‌کند که حداقل 50 درصد بیش از سود سهام فعلی باشد. ما در حال ایجاد یک مانده حساب نقدی هستیم که کمک می‌کند حتی در شرایط کاهش قیمت طلا، سود سهام شرکت ما پایدار باشد.

شرکت‌های معدنی طلا با افزایش 14 درصدی قیمت‌های نقدی در سال جاری به بالاترین میزان خود طی یک دوره شش ساله رسیده‌اند که این مساله باعث افزایش درآمدها و نیز برخی ادغام‌ها و مالکیت‌ها شده است.

همچنین در این بخش، در ماه نوامبر شرکت معدنی طلای باریک گلد سود سه ماهه خود به افزایش 25 درصدی رساند، در عین حال همزمان شرکت کرکلند لیک گلد پرداخت‌های خود را تا 50 درصد افزایش داد.

در پایان گفتنی است که سهام لیست یاد شده شرکت یامانا گلد در تورنتو تاکنون 50 درصد افزایش داشته است.

https://www.eghtesadonline.com/n/22WW

 تلفن /واتساپ/روبیکا/سروش پلاس/ایتا: +9890150528

گروه شرکتای لبخند کاغذی(lakagold) کپی رایت کلیه حقوق معنوی و مادی و مدنی این سایت بدون اخذ اجازه کتبی مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد )

Please publish modules in offcanvas position.