بازرگانی کالا \oa l,hn ybhdd

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

بازرگانی انواع کالاهای مجاز

صادارت ، واردات 

پخش و توزیع کلی و جزئی

خرید  نقدی و فروش تضمینی محصولات تولید کنندگان

برای اولین بار در کشور

 ovdn krnd lp,wghj T tv,a krnd T \oa l,hn ybhdd T ovdn krnd l,hn ybhdd T ovdn krnd hk,hu ;hgh l[hc fhcv'hkd T tv,a krnd T ovdnhv cutvhk T ovdnhv \sji T ovdnhv ;hghihd l[hc fhcv'hkd T \sji hpln Hhrddhd T \sji ;gi r,]d T \sji tkn,rd T \sji h;fvd T jhldk jkhC \sji T jhldk jkhC cutvhk t tv,a cytvhk ovhshk T cutvhk ovhshk T cutvhk rhmkhj T cutvhk lain

خریدار نقدی  مواد غذایی ، خریدار نقدی زعفران ، خریدار نقدی پسته تناژ

تامین انواع کالا

گروه هلدنیگ و شرکتهای لبخند کاغذی آماده همکاری با تولید کنندگان ، تجار و شرکتهای بازرگانی در زمینه خرید و پخش و توزیع انواع کالاهای مجاز بازرگانی می باشد .

لذا علاقه مندان به فروش محصولات خود به شکل نقدی می توانند لیست قیمت و کاتلوگ نمونه محصولات خود  به همراه نامه اعلام آمادگی یا درخواست خود را در قالب  PDF به ایمیل This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ارسال نمایند .

لازم به ذکر است با توجه به طرح برندهای همزاد و دو  قولو روشی برای فروش تضمینی و نقدی محصولات و همچنین فروش انفجاری از طرح های این بازرگانی می باشد  و در صورت رعایت و توافق با شرایط مذکور که برای متقاضی ارسال خواهد شد خرید محصولات به صورت پیش خرید انچام خواهد شد و این  روش برای اولین بار د رکشور انجام می شود با توجه به استقبال از این روش اولویت با دارندگان محصولاتی است که با روش پروسیجر ( شرایط این  بازرگانی ) موافقت نموده و مشارکت نمایند .

Twin brands procedure

Multifetal Brands

 

پروسیجر خلاصه برندهای دو قولو

طرح فروش و پخش چند میلیون نفری ماهیانه کالاها

ایجاد تقاضا ، برند سازی الکترونیک و مردمی نهاد ، کم هزینه ، فروش ، پخش ، توزیع کلی و مویرگی در کل کشور

برای ضرب سود چندین مارک تجاری اضافه کنید

این مجموعه با افزودن برندهای مشترک و همزاد به محصولات  شما کسب و کار شما را شارژ می کند. فروش افزایشی انفجاری و میلیون نفری برندهای هم سان و مشترک و چندگانه روندی است که به سرعت توسعه پیدا می کند و البته که شماهم می توانید این کار را انجام دهید. ما به شما می گوییم چگونه ...

 

 

مقدمه :

طرح ابداعی بازرگانی و پخش لبخند کاغذی در خصوص افزیش فروش

امروزه به دلیل حضور پررنگ  و هم گیر رسانه های مجازی درعصر پرشتاب ، اکثرمشاغل روبه کسادی و حذف ازبازار پا نهاده اند وهر روز بیشتر می شوند از جمله عکاس خانه ، فروشگاه های سنتی ، روزنامه ها فروشگاه های فیزکی و حضوری وغیره ... از سوی  شیوع کرونا نیز باعث رونق خدمات غیر حضوری شده است و درآینده نزدیک خیلی از مشاغل و ُصنوف که با تبلیغات مجازی و فروش الکترونیک هماهنگ نیستند و بیگانه هستند به زودی نیز حذف خواهند شد وشکل عرضه و تقاضا ، شکل تبلیغات و برند سازی در حال تغیر سریع است . در حقیقت روش های جاری و قدیمی پاسخگو نخواهد بود .

لذا طرح Top 1 و منحصرد به فرد Twin brands مبتنی براشتراک برند مردمی ، به عبارتی آنچه ( نوع برند ، روش تبلیغات ، روش فروش ، نوع عرضه و نوع تقاضا ) مشتری و مصرف کننده پسند می کند با روش و طرحی ابداعی توسط این بازرگانی در حال کلید خوردن است و این مجموعه با کمترین هزینه ممکن شامل طراحی شخصیت تجاری ، ارتقا و بازسازی علائم تجاری ، و تبلیغات مجازی با لینک مصرف کننده ( طرح مشترک تولید کنندگان ، مشاغل و صنوف ، مصرف کنندگان ) و توسعه فروش سلولی و همه گیر Cell development plan جهت پیاده سازی و اهدا سهم مجازی از برند همزاد ، به زبانی بعد از خلق شخصیت کارتونی برای محصول مورد نظر یک شخصیت تجاری همزاد و هم سان نیز طراحی میشود و از محل ارزش و انتفاع این برند تجاری به مصرف کنندگان توسط فروشگاه ها ، هایپر ها ، و سوپر مارکت ها و همچنین از طریق مستقیم سایت فروش مجازی انتفاعی نسبت به خرید به مشتری و مصرلف کنندگان و حتی فروشگاه ها اهدا میشود که این روش باعث فروش انفجاری و تولید کلی مزایای دیگر خواهد شد .

خلق و طراحی برند های مشترک :

امروزه بدون نیاز به اکران پر هزینه تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی ، اکران تبلیغات محیطی و بیلبورد و همچنین سایر اوراق چاپی و خدماتی ،میتوان با ابزار الکترونیک و مجازی راه صد ساله را یک شبه طی کرد و با خلق برندهای مدرن و جدید و هماهنگ با ذهن مشتری ضمن برند سازی و افزایش ارزش برند ، فروش مردمی و میلیونی در سطح کشور داشت .

این مهم + ابزار پخش و برند سازی کم هزینه به این بازرگانی کمک می نماید که بتواند با خلق برندهای مشترک ( برند اصلی + برند هم زاد )  برای تک به تک محصولات فرصت بی نظر برای فروش و ایجاد تقاضا خلق نمود .

با ایجاد تقاضا در بازار خرید توسط مصرف کننده فروش محوصل نیز تضمین خواهد شد و نسبت به هزینه های طرح ، و نداشتن هیچگونه ریسک ، طرح مذکور برای برندهای مشارکت کننده فوق العاده خواهد بود .

لذا در صورت عقد قرار داد و اجرایی شدن طرح اطلاعات و مفاد کاملتر طرح نیز افشا خواهد شد . و این ،، مهم ،، مشروط به رسیدن  نقطه مشترک توسط این بازرگانی و متقاضی طرح می باشد .

چرا طرح مذکور ارزشمند و مردمی میشود ؟

چرا این نوع برند های مشترک ( به کمک شخصیت تجاری کارتونی ) ارزشمند می شود ومی توان به همت این برند ضمن توسعه تولیدات ، فروش بیشتر ، برند سازی ، هم در برند و هم در محصول ارزش ایجاد نمود ، کارخانه های تولیدی بامشتریان آماده از قبل تولید داشت ؟

به دلیل کم هزینه بودن ، اجرای راحت ، ایجاد منافع برای مشتریان و مصرف کننده و حتی منافع برای فروشگاه ها ایجاد تقاضا های مردمی وعضویت های مردمی ومالکیت های مردمی برندهای مشترک در کل کشور اکثرفروشگاه ها و پخش ها متقاضی خرید این برند به دلیل شناخته شدن بین مردم و تقاضای خرید  ، و و خرید انحصاری از برند های مردمی ، متقاضی محصولاتی خواهند شد که با روش مذکور اجرا و عرضه شود ، به زبانی ساده تر مصرف کننده ضمن خرید محصول سهمی از برند همزاد نیز دریافت می کند و آینده خود و فرزندان خود را تضمین و توسعه می دهد و این روش خیلی بهتر از جایزه و مسابقات است و کاری مفید برای چرخه تولید و مصرف کننده انجام میشود که در اینده نزدیک برندهای مردمی نهاد  و ( برندهای همزاد محصولات ) ضمن ارزش مند شدن ، باعث خلق و تولید تقاضا توسط مشتریان خواهد شد و برندی که مردمی شود درخواست خرید بیشتر دارد بیشتر دیده شدن ، تقاضا بیشتر نهایتا فروش و توسعه بیشتر ار به دنبال خواهد داشت .

شماره واتساپ و تماس09120933277 جهت گفتگو و مشاوره

https://api.whatsapp.com/send?phone=+989120933277 = لطفا کلیک کنید  




All intellectual and material rights of this site belong to the LABKHAND KHAGHAZI company ( LAKAGOLD). Any copying is subject to obtaining a written permission or mention of the company's name

Please publish modules in offcanvas position.