شرکت لبخند کاغذی سال 1403

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

شرکت لبخند کاغذی 

شرکت لبخند کاغذی در سال 1403 

این شرکت با در ید گرفتن معادن غنی طلا در استان آذربایجان شرقی و غربی آماده مشارکت با سرمایه گذاران جهت احداث کارخانه فرآوری طلا می باشد ، لذا ضمن دعوت از سرمایه گذاران خارجی و داخلی از معدن داران نیز جهت توسعه معادن هلدینگ شرکت لبخند کاغذی دعوت میشود . 

  • دعوت به سرمایه گذاری جهت احداث کارخانه فرآوری طلا و تولید شمش طلا
  • آماده همکاری در تامین و واگذاری ( فروش ) معادن طلا برای سرمایه گذار خارجی
  • خرید یا سرمایه گذاری در معادن طلای غنی در استان های اربایجان شرقی و غربی 
  • دعوت از تولید کنندگان ماشین آلات معدنی ( خط فرآوری طلا ) 
  • دعوت از کارخانه های فرآوری طلا جهت مشارکت در معادن طلا 

شرکت لبخند کاغذی فعال در تامین معادن طلا برای سرمایه گذار خارجی و کارخانه های فرآوری طلا به عنوان تامین خاک پر عیار و فعال در صنعت فرآوری واستحصال طلا و همچنین دارای دانش کافی در تخصص اکتشافات طلا می باشد ، همچنین سایر شرکتهای مرتبط و زیر مجموعه دارای کد ثبت معادن درکاداستر این دو شرکت تامین کننده معادن طلای غنی می باشند و هر ماه و هر روز بازدید های فراوانی از محدوده های پلی متال داشته و تعداد معادن غنی طلا هر روز بیشتر اکتشاف میشود این شرکت نیز تامین کننده ماشین آلات معادن طلا و متخصص در احداث کارخانه فرآوری و استحصال طلا نیز می باشد . با توجه به بازدید های فراوان از معادن پلی متال در ایران برای تامین خاک صنعتی برای کارخانه های طلا و کارخانه های روی ، این مهم مصوب شناسایی و ثبت معادن ذخایرپر عیار طلا و دست راسی به معادن غنی طلا و خاک پر عیار محیا شده است .

 

شرایط چذب سرمایه گذار : 

با توجه محدودیت زمانی ( پیشنهادات سرمایه گذاری ) و همچنین شرایط اقتصادی کشور و اعتبار کوتاه پیشنهاد مشارکت ، سرمایه گذاری یا فروش ( در هر زمینه مشارکت ، سرمایه گذاری ، خرید معادن ، خرید ماده معدنی و غیره .......) به دلیل شرایط کنونی بازار و افزایش قیمت ها و تورم حاضر بی ارزشی نرخ پایه پولی ، و همچنین تجربه های قبلی پیشنهاد دهندگان ( غیر واقعی وغیر توانمند ) به عبارتی ( فیک ) یا انجام نشدنی که بودجه لازم ( سرمایه گذاری یا خرید معادن طلا ) را نداشته اند یا به هر دلیلی خریدار یا سرمایه نیستند ،  این شرکت متحمل خسارت های فراوان مالی ، معنوی و زمانی شده است باتوجه به اسرار شرکت ها ، افراد حقیقی و حقوقی ( مدعی سرمایه گذاری ، خرید ، مشارکت و غیره ..) برای محدوده ها معدنی طلا ، در شرایط حاضر همچنین جلوگیری از هزینه فرصت برای طرفین و حصول نتیجه شرایط مشروحه  طبق پروسیجر ( به روز ) اعلام میشود مدت اعتبار پیشنهاد نیز محدود می باشد.

شرایط خرید یا مشارکت و سرمایه گذاری در معادن طلا :

1- ارسال مستندات معدن 

2- ارسال آنالیز های آزمایشگاه عیار طلا حداقل 5 پی پی ام در تن به بالا 

3- تعین وقت جهت بازدید و نمونه برداری 

لازم به ذکر است معادنی که بدون آنالیز رسمی آزمایشگاهی معتبر باشند هزینه آزمایشگاه و کارشناس اعزامی دریافت خواهد شد در صورت وجود طلای پر عیار طبق مستند آزمایشگاه معتبر ، هزینه محاسبه و در غیر اینصورت هزینه مسترد نمیشود و به عنوان هزینه مشاوره و کارشناسی و هزینه آزمایش محاسبه خواهد شد . 

All intellectual and material rights of this site belong to the LABKHAND KHAGHAZI company ( LAKAGOLD). Any copying is subject to obtaining a written permission or mention of the company's name

Please publish modules in offcanvas position.