شرکتهای معتبر

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معرفی شرکتهای معتبر : ( محدود ) اردیبهشت 1398 

محل درج لوگو و لینک وب سایت های شرکتهای معتبر و عضو این سایت :

این مجموعه با توجه به نیاز شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی  و همچنین سرمایه گذاران خود و سایر شرکتهای مراجعه کننده و بازدید کننده داخلی و خارجی جهت سهولت در ارتباطات شرکتهای مشروحه ذیل را معرفی می نماید . لذا شرکتهای مرتبط و متقاضی ، اشخاص حقیقی و حقوقی با ارسال درخواست کتبی به اضافه اطلاعات شرکت، تعرفه خدمات یا محصولات ، لوگو و آدرس وب سایت شرکت ، تلفن های تماس پاسخگو به به روز را به ایمیلاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید بعد از بررسی و تائید و همچنین  پرداخت حق عضویت در این صفحه درج خواهد شد .   

محتویات و خدمات وب سات معرفی شده در ابتدا معرف و درج در این صفحه کنترل خواهد شد و عضو می بایست قوانین جهوری اسلامی ایران را رعایت نموده و مسولیت محتوا سایت بر عهده مالک می باشد و این مجموعه هیچ مسولیتی را قبول نخواهد نمود و نیز در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران  ضمن حذف اطلاعات متقاضی مبلغ عضویت را مسترد نخواهد نمود . 

 برند سازی و خلق کاراکتر عامل فروش بیشتر برند  لینک سایت طراح کاراکتر ( شرکت تبلیغاتی زیر مجموعه ) 

 

 : شرکتهای حمل و نقل

  : شرکتهای صادر کننده نمونه

  : شرکتهای خدماتی نمونه

 : شرکتهای معدنی

 : شرکتهای تامین کننده ماشین آلات معدنی 

 : شرکتهای تولید کننده 

 :  شرکتهای مهندسی

: سایر شرکت ها 

گروه شرکتای لبخند کاغذی(lakagold) کپی رایت کلیه حقوق معنوی و مادی و مدنی این سایت بدون اخذ اجازه کتبی مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد )

Please publish modules in offcanvas position.